čtvrtek 29. března 2012

Regina Spektor - nové album již v květnu!

Písničkářka Regina Spektor chystá vydat dlouho očekávané své již šesté album pojmenované What We Saw from the Cheap Seats. Následuje po velmi úspěšném albu Far z roku 2009.
Nedávno představila chystaný přebal desky a k čepici, kterou tam má na hlavě, říká "Dostala jsem tu čepici v Japonsku, kde jsem hrála. Zkusila jsem si ji nasadit. Vypadala legračně jako ty co nosí výpravčí a bubeník se kterým jsem hrála mi říkal 'Tu musíš mít, tu prostě musíš mít' tak jsem ji vzala a když jsem ji přinesla domů, pomyslela jsem si 'Skvelý, tu nikdy nebudu nosit.'" :-) Stejně jako to co bude mít na sobě, tak i použitý font byl v režii Reginy, která si přála, aby byl 'psaný rukou'.
Novinka What We Saw from the Cheap Seats vyjde 29. května. Na jedenácti skladbách spolupracovala s producentem Mikem Elizondem (Eminem, Fiona Apple, Dr. Dre) během loňského léta v Los Angeles.
Mezitím si můžete poslechnout nový singl All the Rowboats. Skladba vznikla již v roce 2005, ale letošní singlová verze dostala výrazný elektronický háv. V podobně elektronickém duchu má být i celá deska. Pokud je to tak, bude se jednat o slušný žánrový přemet Reginy a o odvážný počin. Nicméně singl je velmi slibný, takže si myslím, že se máme na co těšit. Regina mě zatím nikdy nezklamala.

Žádné komentáře:

Okomentovat