neděle 22. července 2012

MONO - Dream Odyssey (stream)

A je to tu! Mono uveřejnili první skladbu z připravovaného alba For My Parents pojmenovanou Dream Odyssey na soundcloud.com. Musím říct, že je to pecka, která mě zasáhla hned při prvním poslechu rovnou do srdce. Název skladbě plně odpovídá. Je to 8 minutová snová odysea plná melancholie a posmutnění, která se ale v závěru vzedme na vlně vzdoru a naděje. Nevím jak vy, ale já jsem z této skladby opravdu nadšený. A to nejen kvůli tomu, že Mono mám fakt rád a obdivuji jejich tvorbu. Ale baví mě i jejich postupný vývoj místy směřující k současné vážné hudbě. 
Potřebnou atmosféru a jemnost této skladbě dodal soubor Wordless Music Orchestra, který s Mono již spolupracoval na živé nahrávce Holy Ground z roku 2010. Podle uveřejněných informací tento orchestr nahrával s Mono celé nové album živě. Na desku For My Parents si počkáme do 4. září, kdy vyjde u Temporary Residence. Do té doby si můžeme krátit chvíle posloucháním této skvělé skladby či trailerem na nové album. Ten naleznete zde.



Linky oficiální web > facebook twitter bandcamp

Žádné komentáře:

Okomentovat