pondělí 13. srpna 2012

Patrick Wolf vydá dvojalbum 'Sundark & Riverlight'

Ve svých 29 letech po 10 letech hudební kariéry Patrick Wolf, představitel alternativního popu, bilancuje. Nové dvojalbum pojmenované Sundark & Riverlight, které natočil v Real World Studiu Petera Gabriela, vyjde 25. září na vlastním labelu Bloody Chamber Music. Bude se jednat o kolekci jeho již vydaných písní přetvořených a navlečených do akustického kabátku. Patrick Wolf k tomu říká "Tento projekt začal, když jsem zjistil, že jsem již 10let hudebníkem. Mé první EP vyšlo, když mi bylo 19 let a během těch 10 let můj hlas dospěl spolu se mnou."

Pokračuje "Začínal jsem hráním pouze s jedním nástrojem a zpěvem bez mikrofonu ve folkových klubech, na ulici a po galeriích. Ta přímá komunikace a spontánní energie vyvěrající z živého vystoupení mi nesmírně chyběla. Když jsem přišel do studia, myslel jsem si, že nahraji album, kde budu hrát jen já sám, ale zasnil jsem se a uslyšel jsem zvuk fagotu a bodhránu (irský rámový buben). Toto je moje první zcela akustické album, které jsme navíc nahráli analogově."



Zdá se, že se máme nač těšit a můžeme očekávat další originální podobu tohoto talentovaného mladého anglického umělce. Své desetileté působení na scéně oslaví na speciálním evropském turné, které se ale vyhne naší malé zemi. Nicméně Patricka Wolfa jsme u nás již mohli vidět dvakrát. Poprvé v roce 2009 a naposledy minulý rok v listopadu v pražské Akropoli.


linky > official web > facebook > twitter > myspace > soundcloud

Žádné komentáře:

Okomentovat